Startend casemanager – Rotterdam

Creatief denkende startend casemanager / administratieve duizendpoot met teamspirit – Rotterdam

Ben jij een ware administratieve multitasker die zijn/haar werkzaamheden graag combineert met essentiële ondersteunende casemanagement werkzaamheden? Zit denken in creatieve oplossingen, verbetermogelijkheden en efficiëntieslagen in jouw DNA? En is een positieve, servicegerichte houding en manier van communiceren voor jou meer dan vanzelfsprekend? Dan ben jij de nieuwe collega die Active Health Group zoekt!

Functie

Met als doel een optimale arbodienstverlening vervul je enerzijds als administratief medewerker de cruciale rol van multitaskende spin in het web van de contractadministratie en anderzijds ben je als ondersteunend casemanager verantwoordelijk voor telefonische en schriftelijke afhandeling van ziekmeldingen van medewerkers van klanten. Dankzij jouw ondersteuning loopt niet alleen de contractadministratie gesmeerd maar wordt ook verzuimbegeleiding op een efficiënte en kwalitatief hoogwaardige manier uitgevoerd. Geen medewerker, geen klant en geen contract is hetzelfde; daar houd jij wel van! Met enthousiasme, creativiteit, flexibiliteit en positieve communicatie optimaliseer je samen met je collega’s dagelijks onze service.

Organisatie

Als nieuwe collega maak je deel uit van een zelfsturend, enthousiast team dat bestaat uit casemanagers en administratief medewerkers op ons kantoor in Rotterdam waarbij je nauw samenwerkt met  bedrijfsartsen, medisch adviseurs, coaches en arbeidsdeskundigen die werkzaam zijn door het hele land voor een diversiteit aan klanten.

Wij werken vanuit de missie: ieder mens heeft recht op gezondheid, geluk en duurzame arbeidsparticipatie. En ieder mens heeft de veerkracht in zich om gezond en gelukkig te zijn of te worden, zelfs wanneer er sprake is van ziekte. De praktijk wijst uit dat veel mensen onvoldoende in staat zijn om de regie te pakken op hun gezondheid, geluk en duurzame inzetbaarheid. Daarom faciliteren wij ieder individu bij het verkrijgen van inzicht, het vinden van intrinsieke motivatie en het realiseren van gedragsverandering. Met als ambitie het creëren van een werkomgeving bij klanten met  gezonde, gelukkige mensen die duurzaam inzetbaar zijn. Hierbij werken collega’s van verschillende onderdelen nauw met elkaar samen.

Jouw profiel

Wij zoeken een enthousiaste collega die het team casemanagers en administratief medewerkers versterkt qua kennis, handelen en mentaliteit. De ideale nieuwe medewerker:

  • Is een resultaatgerichte, zorgvuldige, integere, leergierige en flexibel ingestelde teamspeler.
  • Denkt op creatieve wijze in praktische, servicegerichte oplossingen.
  • Ziet kansen om zaken effectiever en efficiënter in te richten en handelt daar doortastend naar.
  • Drukt zich mondeling en schriftelijk op positieve en tactvolle wijze uit en houdt onder druk het hoofd koel.
  • Is een goede regisseur tijdens het voeren van telefoongesprekken.
  • Beschikt over een afgeronde MBO+ opleiding en een goede beheersing van Microsoft Office en de Nederlandse taal.
  • Kennis en ervaring op het gebied van administratieve processen rondom arbodienstverlening is niet noodzakelijk, maar wel een pré.

Ons aanbod

Als nieuwe collega bieden wij jou:

  • Een leuke, uitdagende functie waar je al jouw kennis en kunde kwijt kunt om vanuit een belangrijke ondersteunende rol de arbodienstverlening te optimaliseren.
  • Een plek binnen een enthousiast, zelfsturend team waar jouw ideeën en inbreng worden gewaardeerd.
  • Een prettige, moderne werkomgeving bij een landelijk werkende en groeiende middelgrote organisatie waar je zelf de regie op jouw gezondheid en geluk kunt pakken.
  • Aandacht voor en ondersteuning bij jouw persoonlijke ontwikkeling en professionele deskundigheid.
  • Een goed arbeidsvoorwaardenpakket en doorgroeimogelijkheden naar andere functies binnen de organisatie.

Het betreft een functie voor minimaal 32 uur per week op ons kantoor in Rotterdam. Waarbij je wisselend op zaterdag vanuit huis van 9 uur tot maximaal 14 uur werkt. Start dienstverband: zo snel mogelijk.

Solliciteren

Je kunt jouw CV en motivatie mailen naar info@activehealth.nl t.a.v. Liesbeth Schoenmaker, directeur HR.

Meer informatie

Wil je meer informatie? Bel naar 010 – 28 66 585. Ons Werving & Selectie team beantwoordt met plezier jouw vragen over deze vacature.